family ceria :)

family ceria :)

Thursday 20 October 2011

aKu yG dH 23 taHuN :D

ari nie (16 Oct.2011) genaplah usia aku yg ke 23 thn...ya Allah..mcm x percaye je..ngasenye smlm umo aku baru 17 thn..heheheh..(perasaan... :P)..aku nk ucapkan jutaan terima kasih pde sume yg sudi wish besday kt aku...thank u so much sume :)..luv u all :D...dan yg paling aku terharukan, my hubby! my hubby tlh buat surprise party utk aku....die rancang sume nie ngan my sis in law...kak long tercinta :)...wlupun x sebesar mane party yg diadakan olh my hubby, tp ape yg dh die buat utk aku pd ari ulg thun aku kali nie amat2 menyentuh perasaan aku sbg seorg isteri....

                           " Sayang,
                                   mama nk syg tau, hadiah, wang ringgit bkn nilai ukuran kasih syg mama terhadap syg..
                                   cukuplah sekadar ucapan 'selamat ulg thun syg' yg kuar dr mulut seorg suami buat
                                   isterinye....Sayang, perkenalan kite yg dh mencecah 9 thun nie dan rumahtangga yg
                                   kite bina hampir 2 tahun inilah yg paling berharga dan x ternilai buat mama...sikap
                                   penyayang dan penyabar syg itulah yg mama perlukan utk mama teruskan hidup ini
                                   wlu 1000 thun akn dtg skalipun...syg tlh menjaga mama dgn penuh kasih syg selama ini
                                   sudah memadai buat mama, syg....ditambah lg dgn kehadiran permata hati kite,
                                   AYYERN, lagi menyemarakkan keharmonian dan kemesraan dalam rumahtangga kite
                                   syg....akhir kate dari isterimu, cintailah dan lindungilah mama dgn kasih syg yg abadi dr
                                   syg...suami mama dunia akhirat...mama sayang papa sampai akhir hayat :)..  
                                   MUUUUAAAAHHHHHH!!!!!!!"

heheheh....jiwang jp ek....xpela...utk hubby jgk kan kan kan :P

No comments:

Post a Comment