family ceria :)

family ceria :)

Wednesday 12 October 2011

suke2 jewww nie :)..peace yoooo :D

hye sume!!! lame yg teramat la sgt rasenye aku x meng'update' blog nie..huhuhuhu..kesuntukkan waktu skunk nie yg menghalang utk aku terus menulis coretan hatiku...cewahhhh...ermmmm sebenarnye terlalu bnyak cerita suke dan duke yg aku lalui dlm 3 bulan akhir2 nie...yg duke, aku xnk cite la..nnt sentap plak aku...sob sob sob...tp dsebalik kedukaan yg aku lalui, terlalui bnyak kegembiraan yg menghampiri aku....errrmmm 1st, dlm sbulan lbh lg, aku, hubby n my luvly son akn berpindah ke umah my mom at mambau...kitorang pindah pun wat sementara waktu je..mgkin dlm 2 ke 3 bln mcm tue..coz my hubby da dpt keje kt sane...ermmm senang ckit hati aku bile dpt ddk dkt ngan my parents...hehehehe :)...hubby pun ade ckap yg keje baru nie bakal menjamin lg kesenangan kami sekeluarga...gaji nye cukup2 la lumayan...smpaikan hubby suruh aku x yah keje n duit PTPTN hubby akn tlg settlekan..alhamdulillah dgn rezeki yg Allah s.w.t berikan pade kami sekeluarga... :) 2nd, kemungkinan x lame lg aku akn dpt pkai kete yg aku idam2kan sejak aku form 2 lg..hihihi...wlupun tue kete yg dh agk lame, tp still smpai skang aku masih mengharap utk memakai nye...iaitu SATRIA or HONDA :)..hukhukhuk...terbatuk plak kan..jgn marah..huhuhuhu....hrp2 sume nie akn dimakbulkan dlm sebulan dua nie :D...tp aku tau dan yakin sgt2, kesenangan yg bakal aku sekeluarga miliki nnt pasti akn menimbulkan ketidakpuashatian pd sesetengah pihak...aku tau sgt..bkn aku nk buat fitnah @ mereka2 story...wtpe kan?????? wat tmbah dose jeww.....tp ape yg aku ckp nie sejak azali lg aku dh tau yg sesetengah pihak nie akn ade sje cerita yg boleh mendatangkan kebencian aku terhadap diorg...x caye, wait n see je la nnt...mesti ade je cite2 BODOH rekaan mereka2 yg terlampau la bodoh nie...bak kate org, kuman seberang laut nmpak, tapi gajah depan mate wt2 x nmpak plak..ke dh bute terus kihkihkihkih... :)....

No comments:

Post a Comment