family ceria :)

family ceria :)

Monday 15 August 2011

rayyan dimasukkan ke wad





06 Dec 2010


ari nie adelah ari yg x sggup aku lalui....putera pertamaku di masukkan ke wad  6C akibat jaundis yg teruk shgga memerlukan pertukaran darah dlakukan....aku dh xtau nk buat ape lg utk membantu ank aku utk keluar dr wad...aku x sggp lg tgk kaki dan tgn ank aku lebam2 akibat darah yg sentiase diambil 4 jam sekali....ya Allah..Kau sembuhkan lah anak aku....ats nasihat suami, mak aku dan juga kuarga mertua, pertukaran darah dibatalkan....kerana x sggp nk menanggung risiko di kemudian ari nnt....hampir dua minggu rayyan ditahan, pd 14 Dec, aku dtg ke hospital dgn hrpan semoga ank aku dpt discharge ari nie...akhirnya, alhamdulillah...Allah s.w.t Maha Mendengar segalanya...rayyan dpt discharge ari nie...dan aku rase aku lah manusia yg paling hepi pd mse tue...menangis aku ketika memeluk rayyan dalam pangkuan aku yg dh terlalu lame aku rindukan....aku membawa rayyan pulang dgn hati yg sgt2 gembira dan bersyukur kehadrat Illahi....di wall nie aku ade sharekan beberape gmbr rayyan ketika dlm wad, semasa discharge dan yg terkini....alhamdulillah..skrg rayyan sihat walafiat :)

No comments:

Post a Comment