family ceria :)

family ceria :)

Thursday 22 December 2011

2011 hampir melabuhkan tirai.......

Tahun 2011 sudah hampir melabuhkan tirainye....ter...lalu banyak kisah suka dan duka g aku lalui sepanjang tahun ini...antara perkara g menyedihkan blaku pd aku di tahun ini adlh, yg baru2 nie abh telah dimasukkan ke hospital krna bisul yg dihadapi abh hampir sebulan lamenye dan terpaksa membuat 1 minor operation utk membuang bisul dibelakang bdan abh...dan pade ari yg same abh dimasukkan ke hospital, my hubby plak ditimpa kemalangan...kaki hubby melecur akibat terkena enjin bot sewaktu die memancing di sungai ijok...aduhhh!!!! satu demi satu dugaan yg menimpa aku dlm 1 ari yg same...dgn dugaan itu jgak lah aku semakin kuat n tabah utk mjadi seorang isteri dan ank yg berguna dimata 2 lelaki yg amat2 lah aku saangi dan cintai kat dunia dan akhirat kelak...alhamdulillah, skrg kedua2 'HERO' aku dh selamat segalanya....itu adelah secebis bingkisan duka aku ditahun 2011 ini....errrmmmm kisah suka n hepi2 plak bile aku, hubby, n my luvly son bcuti ber3 di cameron highland..percutian yg tdak dirancang lagsung, hubby trus nk buat surprise, n ajk kami bdua bercuti disna...wlupun pjalanan g agk memenatkan, tp aku hepi sgt sebab nie adlh percutian kami 3 beranak yg buat pertama kalinye sejak kelahiran my son...nk diikutkan, mmg terlalu bnyk pkara g hepening tjadi spnjg thun nie, tp x terlarat nk create..hukhukhuk....diharapkan tahun 2012 akn memberikan kami lebih banyak kegembiraan, kebahagiaan dan rezeki yg dtg....amin.....

No comments:

Post a Comment